Βοηθήματα

Βοηθήματα

Η παραγγελία από εμάς είναι πολύ εύκολη: Αφού τοποθετήσετε τα επιθυμητά προϊόντα στο καλάθι αγορών σας, μπορείτε να πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας κάνοντας κλικ στο κουμπί “Ταμείο”.
Για το σκοπό αυτό μπορείτε να δημιουργήσετε πολύ εύκολα ένα λογαριασμό πελάτη κατά τη διαδικασία παραγγελίας, οπότε θα συνδέεστε αυτόματα.
Στη συνέχεια, θα οδηγηθείτε στη διαδικασία παραγγελίας, όπου αποτελείται από τρία βήματα (διεύθυνση – τρόπος πληρωμής – επιβεβαίωση) και μπορείτε πλέον να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.

Μετά από κάθε παραγγελία σας, σας αποστέλουμε με mail μια επιβεβαίωση παραγγελίας στην οποία αναγράφονται όλες οι πληροφορίες.Αφού συνδεθείτε, θα βρείτε στον λογαριασμό σας, την ενότητα Παραγγελίες. Εκεί εμφανίζονται όλες οι προηγούμενες παραγγελίες σας

Συνήθως παραδίδουμε τα άμεσα διαθέσιμα προϊόντα εντός 1-2 εργάσιμων ημερών.

Ο παραπάνω εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης μπορεί να αυξηθεί έως και 2 εργάσιμες ημέρες για τα νησιά.

Για να ελέγξετε την κατάσταση παράδοσης της παραγγελίας σας, μεταβείτε στην επιβεβαίωση αποστολής που λάβατε μέσω email. Για κάθε πακέτο που σας αποστέλλεται, θα λαμβάνετε μια επιβεβαίωση αποστολής που θα περιλαμβάνει έναν σύνδεσμο για την παρακολούθηση της αποστολής. Με αυτόν τον τρόπο γνωρίζετε πάντα πού βρίσκεται το πακέτο σας και πόσο χρόνο θα χρειαστεί για να φτάσει σε εσάς. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση και τη παράδοση της παραγγελίας σας μπορείτε επίσης να καλέσετε τη συνεργαζόμενη μεταφορική.

Αν θέλετε να ελέγξετε αν η παραγγελία σας τοποθετήθηκε σωστά, μπορείτε να το κάνετε στο email επιβεβαίωσης της παραγγελίας που θα σας στείλουμε.Μπορείτε επίσης να βρείτε τις παραγγελίες σας στο λογαριασμό σας, στην κατηγορία “Παραγγελίες”.

Εάν εξακολουθείτε να έχετε ερωτήσεις σχετικά με την παραγγελία, μπορείτε πάντα να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών μας μέσω email στο sales@askot.gr, ή τηλεφωνικός στο 210-5982989. Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.

Εκτός από το δελτίο αποστολής, σε κάθε αποστολή, επισυνάπτουμε επίσης όλα τα απαραίτητα έγγραφα επιστροφής. Για να επιστρέψετε ένα προϊόν, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ετικέτα (αυτοκόλλητο) επιστροφής και το δελτίο επιστροφής.

Σε ειδικές περιπτώσεις μπορεί η παραγγελία σας να παραδοθεί σε περισσότερα πακέτα. Όταν επιστρέφετε τα προϊόντα, βεβαιωθείτε ότι επιστρέφετε μόνο τα αντικείμενα που αναγράφονται στο δελτίο αποστολής σε κάθε πακέτο. Διαφορετικά, η διαδικασία της επιστροφής σας μπορεί να διαρκέσει λίγο περισσότερο. Φυσικά, δεν θα επιβαρυνθείτε με κανένα πρόσθετο κόστος αν στείλετε πολλά πακέτα επιστροφής.

Και να πόσο εύκολο είναι:

1. Φροντίστε να τοποθετήσετε το προϊόν στην αρχική του συσκευασία.

2. Επισυνάψτε το δελτίο επιστροφής.

3. Κολλήστε την ετικέτα επιστροφής στη σφραγισμένη συσκευασία.

4. Στη συνέχεια, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να παραδώσετε το δέμα σε ένα κατάστημα των ΕΛΤΑ COURIER ή να επικοινωνήσετε τηλεφωνικός με το πλησιέστερο κατάστημα των ΕΛΤΑ COURIER ώστε να κανονίσετε την παραλαβή του πακέτους σας.

Το ποσό του τιμολογίου θα επιστραφεί – μετά τον έλεγχο των επιστρεφόμενων προϊόντων – μέσω της μεθόδου πληρωμής που χρησιμοποιήσατε.

Βεβαιωθείτε ότι επιστρέφετε τα προϊόντα στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε. Τα κατεστραμμένα προϊόντα δεν μπορούν να επιστραφούν.

Μόλις παραλάβουμε και ελέγξουμε τα επιστρεφόμενα προϊόντα, το ποσό του τιμολογίου θα πιστωθεί εντός 14 ημερών μέσω της μεθόδου πληρωμής που επιλέξατε κατά την παραγγελία σας.

Προτιμήσεις απορρήτου
Όταν επισκέπτεστε τον ιστότοπό μας, ενδέχεται να αποθηκεύει πληροφορίες μέσω του προγράμματος περιήγησής σας από συγκεκριμένες υπηρεσίες, συνήθως με τη μορφή cookies. Εδώ μπορείτε να αλλάξετε τις προτιμήσεις απορρήτου σας. Λάβετε υπόψη ότι ο αποκλεισμός ορισμένων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες που προσφέρουμε.
Μετάβαση στο περιεχόμενο